شمع
باید چو شمع بی ریا بودوسوخت وساخت وروشنایی بخشید .هرچند محدود وکم سو
تا جرقه ای باشد در ذهن حقیقت جویان برای رسیدن به منبع نوری حقیقی وبسیار
تابناک که روح وجان بشر را از تاریکی مطلق نجات می بخشد وبه سر منزل
مقصود میرساند.
ومن نیز در شبستان وجودم شمعی میفروزم تا در روشنایش راهم را به سوی
نور پیدا کنم .
وتو دوست عزیز هنگام گذر از این کوی شمعی بیفروز تا روشنگر راهم باشد
تا بتوانم در روشنایش هویت گمشده خویش را بیابم .
+ نوشته شده در جمعه ششم آبان ۱۳۸۴ ساعت 23:15 توسط یک دلسوخته
|
کارمن باعشق مشکل میشود