السلام علیک یا علی ابن ابی طالب
شهادت مولا علی (ع) عدالت مجسم وقرآن ناطق تسلیت باد.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"درد علی دوگونه است:يک درد،درديست که از زخم شمشير
ابن ملجم در فرق سرش احساس می کند و درد ديگر درديست
که او را تنها در نيمه شبهای خاموش به دل نخلستانهای اطراف
مدينه کشانده...و به ناله در آورده است.ما تنها بر دردی می گرييم
که از شمشير ابن ملجم در فرقش احساس می کند.اما اين درد علی
نيست.
دردی که چنان روح بزرگی را به ناله در آورده است، تنهايی است
که ما آنرا نمی شناسيم.
بايد اين درد را بشناسيم نه آن درد را.که علی درد شمشير را احساس
نمی کند و ... ما درد علی را احساس نمی کنيم."
از کتاب علی نوشته دکتر شریعتی
التماس دعا![]()
![]()
+ نوشته شده در شنبه بیست و دوم مهر ۱۳۸۵ ساعت 22:3 توسط یک دلسوخته
|
کارمن باعشق مشکل میشود